måndag 28 oktober 2013

Sammanfattning.

 
 
VLASTI 
 
JERUSALEM
                                                                                                     
AMMAN
 
 
 
     "EN ERFARENHET
          EN DEL AV MIT LIV". 
Så kan jag än en gång, med Nils Skölds ord, sammanfatta mina upplevelser jag nu, tack vare IM, fick möjlighet att lägga till de tidigare från denna, än i dag högst aktuella, region. 
Slutligen vill jag rikta ett tack till alla er läsare som besökt bloggen och därigenom visat intresse för det jag skildrat.
Särskilt tack till min fru Bente för hennes tålmodiga och värdefulla korrekturgranskning och till vår dotter Malin och hennes man Håkan, som gjort det möjligt för mig att överhuvudtaget lära mig bloggandets konst.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Intressant läsning detta! Skall läsa alltihop när jag får tid. Paul G var min morfars bror, hittade det här när jag googlade honom...

    SvaraRadera
  2. Tack för ett par timmars intressant läsning. Tänk vilka äventyr Du har fått uppleva! Själv var jag MTO Unef M56. Det var en i stort strapatsfri bataljon.
    Men Du har väckt många minnen till liv!
    Tack igen
    MVH
    Lennart Lund
    lund_lennart@hotmail.com

    SvaraRadera